Dienstag, 12. April 2011

Haxhi Morina: DY POEZI


QYTETI I VDEKUR

Hëna drapër qet syrin
në këtë mbrëmbje të kthjellët
dhe zogjët s ' pushojnë
këngën e gjumit

I gjallë qyteti

Fle i vdekur!

Në këtë moment
ç 'po ndodhë vallë
në qytetin tim
sa të vdekur
flijnë të gjallë?
Një jugë e lehtë
më përshkon në ballë
fishkëllim
më duket se vie nga vendi im
më thot se sa largë kam mbetur
....sa largë ... sa largë

Mai 1995.

 


D E SH T A

Sonte deshta
të dali në qytetin tim
të bëj një gjiro rreth e qark
për një çast sytë i mbylla
dhe pikturova Qabratin
dhe qytetin tim GJakovën
pa cak u nisa -Haajt djalë ...
të gjith njerëzve ua ngjita emrat Shqip
ç' do gja Shqip më vinte në veshët e mi
Ç përshëndetje e bukur mendonja
Ju ngjatë jeta ju thonja :
Burim, Lulëzim,Kreshnik,Kushtrim,
SHPËTIM,BESNIK, PAJTIM
I- LIRË -JAN
- ëndërr zgjuar !!!
DESHA Të shkoi në varreza
Babait tim ti thoja Amanetin e premtuar
ti thoja se tani Kosova eshtë e Lirë
pusho dhe mprehu në varr I - LIRË
DESHA- Ah ! Ç'desha unë?
Desh të bëja shum gjëra
sërish vazhdova njerëzit ti përshëndesë
prapë Shqip
pa pritur njëri deshi të më pyeste diçka
tjetri tha:Lere se qenka i marrë!
Unë hapa sytë si të buallit
dhe pashë veten në mërgim
në ëndërr
në pikë të diellit
në një qytet të huaj!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen