Dienstag, 5. April 2011

Halil Xani: ALFABETI I GJUHËS SHQIPE

Poeti Halil Xani

ALFABETI I GJUHËS SHQIPE

A-rta tha-ta shkruajmë një poezi
B-eni tha-edhe unë jam dakord
C-ili s`do të pajtohej foli një syzi
...
Ç-ka po presim t`ia nisim që sot.

D-ardani tha-jemi tridhjetë e gjashtë
Dh-e aq shkronja ka alfabeti
E-rmela një vogëlushe flokëgjatë
Ë-shtë mirë tha vjersha të jetë sa deti.

F-lora tha unë lulet shumë i dua
G-enti tha nga gjumi libri m`ndanë
Gj-ithkush veten e tregon me punë
H-ana foli kur fjalën ia dhanë.

I-liri tha këngën shumë e dua
J-eta tha më pëlqen aktrimi
K-ushtrimit shtatgjatë e faqeftua
L-oja e basketbollit dhe vizatimi.

Ll-okume, ëmbëlsira më bën mamaja
M-ësuesen do ta thërrasim patjetër
N-adia-tha n`ditëlindje më vjen daja
Nj-ë ditë më ka lajmëruar me letër.

O-ra kalonte vargjet shtoheshin
P-orsi shtëpia e re gurë mbi gurë
Q-ëndresa tha që të mendoheshin
R-adhën t`ia lënë zotëriut Flamur.

Rr-umbullakohet ngadalë poezia
S-ecili diçka të re propozoi
Sh-umkush i tha mendimet e tija
T-euta e vogël shokët i dëgjoi.

Th-a Mirjeta vjersha u bë si tren
U-ne jam në të tetin t`parafundit
V-agoni i fundit pastaj vjen
X-ërxa nuk është stacion i fundit.

Xh-yla doli para shokëve të vet
Y-lberin vizatoi me lloj-lloj ngjyrash
Z-ell kush ka, në të gjitha lëndët
Zh-villon lehtë çfarëdo detyrash.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen