Freitag, 8. Mai 2020

Buqetë me poezi nga Sabit Abdyli

Sabit Abdyli

STINË GRAMOFANIE

 Gramafon i prishur  rrokullis fjalë
Gojën e pistë 
Në studio, gazeta,  portale, kuvende...
 për  të trashur kuletën 
Mbajnë ison idhujve pa tru 
Stinë  gramofanie me fjalë prapa kurrizit
E të ramësh  të ulëta panda

Maj, 2020



UNË E TI

më shumë se për famë
para
bajraktarizëm
kem  nevojë për të vërtetën
rehatinë
ngjyrat e Flamurit
grunore
qiellin e hartën qelibar
librin për bletët
folenë e zogut thurur me këngë

Maj, 2020



UJË QË NUK PIHET

Ec edhe ec me shpresë se do vazhdoj drejt
Të ik e nuk ik dot nga vetja
E rrethi me ujë që s’pihet
Por, është parajsë bretkosash që ngrysen e zgjohen me këngë
Ra e s’ra shi argëtojnë mbrëmjen
S’duan të dinë për PANDEMINË
Demat me brirë që as grahen as ngrihen
Bërlyken duke hedhur mjegull mbi shpinë

Prill, 2020



ATDHEU NЁ VALLE

Të rëndon mbi kurriz,
zogori e harbuar.
Drejt, më s´mund të rrish,
lodhur je, lakuar…

Me bojëra në duar,
ngjyejnë, ndërrojnë fytyrën.
Si kameleonët, 
Motit ndërrojnë ngjyrën…

N´emrin tënd, ATDHE,
për kamje, lavdi,
n´Listë hyjnë me djallin,
me dreqin bëjnë dashni…

Prill, 2020



TË BARDHËN

Sorrat sqep zhytur deri në gushë
I lexojnë ligjet sipas motit
Bëjnë avokatin
përlloçin
Të bardhën
e nxijnë demokracinë
si është më keq

Prill. 2020



ME ASHT E RRASHTË 2

Dashuro gjuhen e ashtit tënd
Zemrën e zemrës, shpirtit
me ketë gjuhë të njohin, të dinë
Prej nga vjen e kush je
Trashëgimtar  i së kaluarës të shenjtë për ne
shqip me ëmbëlsi nëna të tha:
në këto troje je i pari 
me asht e rrashtë je bir shqiptari

Prill, 2020



MOS  

Ku nuk bleron fusha e shpërthejnë pemët
mos përmend fjalën pranverë
qiellit të  qytetit ku nuk fluturojnë pëllumbat
e çerdhe dallëndyshet nuk ndërtojnë 
fjalën liri mos e thuaj
ruaje higjienën
mos ngul kunja me secilin 
me të panjerëzishmin
zor të ndërrosh fjalë e ecësh shtegut
drejtë 
për dhembjen kur ke dhembje shkruaj
mos kopjo vargje dashurie
po nuk t’i shkroi zemra
nuk vlejnë
përndryshe
je vetëm notë muzikore  false
që prish melodinë

Auckland, 2020




PËR LEJLEKUN 

E doje ligatinën  e njomur me shavar
Që as gushti nuk e thante
Gjëje më e mirë që dëshiroje
Tek peshkoje  në moçal
Erdh  hutini  e nisi këngën ndryshe
thau  ligatinën lejleku im
Tokën e bukës ja  shtruan beton
Të mos  përlloçët  hutini
kur del për xhiro në këmbë
ani se shpirtin  e ka siç e ka
këpucët i do xixë
livadheve  të  zaptuara ngrehen vila 
shtruan asfalt
s’e merrje me mend se parajsën tënde lejlek
për ty e bënë të pabanueshme
e do të  thosha të bënë të mos e harrosh
të bënë të jetosh stinën më të bukur tendën
të mallkosh  (e dija si paren e kuqe) se nuk mundesh 
e nuk ke si të mallkosh shpirtin tënd
i imi lejlek

Prill, 2020



U ÇORËN MASKAT

Recitojnë papagajtë në tribunë 
Në kohë  pandemie
Me maska dyfish në fytyrë 
Për të përmbysur shpresën
Kënaq ambiciet
Ballkonet e pallateve zhurmojnë
Psherëtijnë
Protestojnë në Prishtinë

25 mars 2020 



MOTIVE BARDH

Lumenjtë vrapojnë agimeve të blerta
Lënë pas gurrat për të  njomur livadhet në vapë
Për lumenjtë kafshatën e gojës kem nda
Buzë bregut harliset bari në pranverë
Jeta e bardhë   përflakur me diellin zgjuar 
E bardhë me filiza  e bardhë  

Shkurt, 2020



MALL I YLBERTË

Nëntë ditë e nëntë  net larg
Kish shkuar nuse Doruntina
Vetmonte hënë mbi re
Shtigjeve mbi shkrepa nëpër stinë
Zogjtë shtegtarë   iknin e vinin
Në guri të vatrës motra
Shëngjergj për Shëngjergj 
Loti shi sixhim i rrëshqiste
Tek mendonte;
Çka u bë  me nënën
vëllezërit e fjalën e dhënë

Janar, 2020



NË KORIJE

Në korije drurëve po u bien gjethet
Nga zhveshja të trembur  ikin zogjtë 
Lejlekët i merakosin hilet e shpendkeqve 
Lulebora ka nxjerr kryet  mbi borë
Qe sa 
Në Korije erërat e bardha në ethe

Janar, 2020



FARE

Mendimin tënd mbaje për veten
Ruaje nga përbaltja 
E mujsharëve mesjetarë të kamur
Mos e thuaj
Edhe kur të thonë se delikti verbal ka vdekur
Mendimi yt kot fare
Po nuk pate pushtet
Po nuk e shndërrove në ideal
Që s’rrëzohet me armë e para

Janar, 2020



BOTË QË NUK ISHTE E JONA

Qentë  në shekuj  në dritë të hënës
Na  kafshuan
Vragë  na lanë e na rrudhën tokat
Për dritë të yllit pesë cep 
Bufët e ngrirë  copa   këngën na bënë
Me një  çekiç e drapër në flamur 
Mbollën ag  me parulla e heronj  në bronz 
Nga një frikë e patrajtë
Të gjallët nuk ndjeheshin të gjallë

Janar, 2020




SHËNIME BIOGRAFIKE 2

Nëna 
Për dritë të gazishtës   thurte çorap 
Netët pagjumë të saj 
Më mbanin ngrohur  dimrave me acar 
Baba
Shkronjat e ndaluara tinëz kish mësuar 
E librin shqip e kapte me dy duart
Si gjënë më të çmuaR

Dhjetor, 2019  



PORTRET ARTISTI

Në atelienë e Van Goghut vjeshtë
I mori ngjyrat stinës dhe me brushë
Bëri  kryevepra arti
Për të gjetur qetësinë e shpirtit vuajti
E për të gjallë  nuk u kuptua
Pas ikjes
Si shportë lulesh të bukura me erë
Qëndron  e s’thahen kurrë

Nëntor, 2019



BALADË

Do të kthehem
Aty ku lisat rrënjës bëjnë rojë
Për jetë e mot
Me njerëz e damarit tim
Që amanet lanë
Kënga për flamur të mos ndalet
Aty të prehem edhe unë

Nëntor, 2019



KUSH JAM

Shkruaj  poezi 
Dhe nuk them se jam poet
Jam dhembje e dashuri më shumë
I çiltër dhe i dal mode kaherë

30 tetor 2019



PA FRE 

Ende nuk i more këmbët
Dy dekada në liri
Plëngprishësit e barkut tënd
Mbrapshtë hipur në kuaj
Dorën e keqe dëshirat pafre

Shtator, 2019



DUKE PRITUR

Në pritje mbetëm
Duke pritur
Të ngopen të pangopurit 
Njerizohet njeriu

Gusht, 2019



EVOLUCION SHËMTIE

katandisje tejmë 
asgjë me karar
heronj modern 
zhveshur  vlerash 
gërryejnë gjeografinë globit
nxijnë  shpresat  
e shkelin blerimin Pranverës

Gusht, 2019



GJETHIM

Në prehër të burimit  etur
Mashtrimet vijnë nga majat
Shpirtrat zhveshur në qiellin pashpresë
Presin premtimet e ëmbla 
Tupanët bien hidhur
Bastardët  në orët e ngushta
Kërcejnë vallen  e portokalltë
Spektatorët  ju dhurojnë  lule të verdha
Pa rrënjë
Vendi i shqiponjave ende  në gjethim

Korrik, 2019



SA SHUMË

Sa shumë luftë u dashka 
Kollën e keqe tonën shëruar
E mund dreqin e shtëpisë
Për të pasur shtetin kristal
Si vetë shpirti i trimave
Që  jetën dhanë

Maj, 2019



ORË HISTORIE

Për ideale lirie e dinjitet,
Aromën që lëshon ky vend.
Vetëmohim e qëndresë.
Si malet sup më sup në bjeshkë,
Ndër dhjeta mijëra po kujtoj tre:

Tek Grykë e Vajës, që lotin s'e thau.
Vit mynxyre, vit zie 1478.
Nëntëdhjetë vajza- zana krutane,
rritur me frymën skënderbegiane 
E ninulla trimërie nënash.
Dorë për dore hidhen në humnerë,
Për të mbrojtur nder!

Tek Kullë e Vraninës,
Në 1862 ditën kur qielli lëngonte në Vraninë. 
Oso Kuka me njëzetekatër shokë,
Hijeve të zeza të malit u bënte ballë.
Kur gjithçka u nxi,
Mos me u robnu’ nën Mal të zi.
Ndezën barotin 
Dhe yje ndritën në Shkodër e në Shqipëri.

Në Prekaz, mars 1998.
Pesëdhjetë e gjashtë Jasharët  rrufe drite.
Para topave serbe nuk u dhanë.
Me armë në dorë i dolën mbrojë shtëpisë
Këngë e qëndresës  ushtoi mal e vërri
Përtej Kosovës, përtej Shqipërisë!

Mars, 2019



CEP MË CEP

Që në nisje të jetës.
Cep më cep gjeografisë, 
dashuri, këngë e besë mbollën! 
Motet e vrarë nga lumturi e zogjve
Ilirisë  ju sulen: 
kurthe e kuajsh druri bri rrugëve ngrehen,
për të përgjumur baladat
zhdukur e plaçkitur pergamenë 
Arbënisë! 

Tetor, 2017

3 Kommentare:

  1. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ka një magjistar të shkëlqyeshëm dhe zgjidhës shpirtëror të problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua të vlerësoj DAWNACUNA për rivendosjen e martesës sime me magjinë e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmën e magjistarit të mrekullueshëm DAWNACUNA burri im u kthye në shtëpi dhe tani ne jemi të lumtur së bashku për mirë, edhe një herë faleminderit për DAWNACUNA ajo gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve dhe të tilla si,

    1 SHPALLJA E DASHURIS
    2 FITONI S EX KTHIMIN
    3 FRYTET E GOMS
    4 SHPALLJA E PROMOCIONIT
    5 SHPALLJA E MBROJTJES.
    6 Magjia e BIZNESIT.
    7 SHPALLJA E MIR E PUNS.
    8 HIV AIDS.
    9 STOP MISKARRIMI.
    Drejtshkrimi i LOTERIS dhe RASTI I GJYQSIS Contact Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet:
    WHATSAPP: +2348032246310.
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    AntwortenLöschen
  2. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, të gjitha shpresat u humbën. Mendova se nuk do ta takoja më kurrë burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për të arritur tek ai. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Dawn. Tani, unë i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë në 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lypte 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi për të dashurit tuaj.
    *nëse doni të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    AntwortenLöschen
  3. Dr. Ellen e mrekullueshme, për të cilën të gjithë kanë folur në internet, më ka ndihmuar gjithashtu të pajtohem. Ai rivendosi marrëdhënien time të prishur dhe më ktheu ish të dashurin. Unë kam qenë zemërthyer për 6 muajt e fundit pasi i dashuri im u nda nga unë, por pasi pashë komentet në internet për Dr.Ellen, isha shumë skeptike ndaj tij siç isha në atë kohë. Ai më tha se çfarë duhej të mblidhja, bëri një magji pajtimi dhe pak para se të mbaronte, i dashuri im më telefonoi duke kërkuar falje dhe tani jemi të lumtur bashkë dhe presim fëmijën tonë të parë. Dua të falënderoj Dr. Ellen për ndihmën e tij të madhe. Nëse keni nevojë për ndihmën e tij, mund ta kontaktoni edhe në emailin e tij. mail: ellenspellcaster@gmail.com ose whatsapp +2349074881619

    AntwortenLöschen