Mittwoch, 1. Mai 2013

Silvana Berki: Dy poezi

 
ATDHEU IM
 
Jepmë pak ajër nga shpirti Yt,
Atdheu im i dashur, i lodhur,
Ti japim ngapak zemër njëri-tjetrit,
Në gjirin tënd të ndihem e shpëlodhur.

Jepmë pak ajër që të ndihem gjallë,
Të ndihem qënie me të vërtet,
Merrmë në prehër se kam shumë mall,
Puthmi dhe sytë se më japin jetë.

Jepmë pak dritë nga zëri Yt,
Një rreze dielli lëshoma dhe mua,
Se më jep shumë shpresë për të ardhmen ditë,
Më jep shumë forcë, për ëndërrat e Tua !

Jepmë pak frymë Atdheu Im,
Nga fryma që vetëm Atdheu ta jep,
Ti përcjell me nder të djeshmen kërrusur,
E ta pres e lumtur dhe foshnjën në djep.
 
 
 
 
KAM NJË ËNDËRR
 
Unë kam një ëndërr të bukur,
Një ëndërr me një shoqëri shqiptare që dallohet në mes të tjerave,
Me njerëz kollosa që e bëjnë të pamundurën të mundur,
Me fëmijë e të rinj që të mahnisin me intelektin e tyre,
Me një edukatë për tu edmiruar karshi të moshuarve.
Unë kam një ëndërr të bukur,
Ta shoh Shqipërinë time me një mbret në fron,
Si një shtëpi e fisme me të zotin e saj në krye,
Mbase do kem kundra këtij koncepti, po kush po pyet ?
Unë jetoj vetëm për ëndërrën time !
Si e drejta ime, per jeten që dua!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen