Montag, 21. Mai 2012

Merita Berisha: JAM BIJA JOTE



JAM BIJA JOTE

Memedhe jam bija jote,
shtegetare e stineve plot endrra,
personazh rol i vetvetes,
ne kete jete plot lule e gjemba.

Sot veshtroj fusha kodrina,
konak bera ne stine te blerimit,
germa vargje sundoj pa dhimbje,
jam mbesa e Naimit.

Seç me dhemb nje lot ne sy,
per mjerim nje varg kam,
mbushet shpirti plot trishtim,
ndzet n'damar gjaku Migjenian.

Po marr ajer n'bukuri t'rugoves,
neper Hajl ne maxhi t'Bukelit,
te gjeje nje filozofi t'thjeshte,
ndjek gjurmet e Azem Shkrelit.

Kendoj edhe kur te me qahet,
Pse a s'kam kujt mej ngja?
te ngadhnjeje ne shume beteja,
lotin me buzeqeshje me tha.

Buzeqesheje me mija nuanca,
me nje gjurme ngrir ne hallë,
me lere te me pushtoj dhimbja,
veç atehere ndjeje se jam gjallë.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen