Donnerstag, 7. April 2011

Tri poezi nga Monda Hamitaj

Monda Hamitaj

ZGJOHEM E LUMTURUAR

Me puthjet mbuluar me zgjove ti,
Isha ne enderr me ty engjelli im,
Buzet rreshqisnin mbi trupin tim,
Valezoja mes tyre dhe s'gjeja ndalim...

Duart mes tyre ngateruar,
Mbi te bukuren bardhesi,
Syte e shndritshem rreze mengjesi,
Zhyten thelle ne shpirtin tim...

Dua ndjenjen ta them me vargje,
Ti e ndjen dhe s'me lejon,
Permbi buze gishtin ma con,
- Lerme ta ndjej mos ma trego...

Dhe pa fjale puthjetndezur,
Mbi te bukurin caste magjik,
Permbi mua bien pareshtur,
Me ledhatojne oh, pakufi...



LIRIKE ENDERRE

Kur buzet e mia me mall te rrethojne,
Mos me thuaj se s'jam aty
Jam si fllad tek ty jetoj,
Pres nga ty vec ngrohtesi ...

Kur ti fle une jam pran teje,
Me ndjen, te shoh vec ty,
Aroma e flokeve te tu me deh,
E kam emrin dashuri ...

Me merr me vehte ngado te shkosh,
Lerme ne gjokes te te rri,
Te rreshqas mbi ty ngadale,
Mbi syte e tu o shpirti im...

Te, te tretem mbi ato buze,
Te, te perkethel ngadale, ngadale,
Oh sa mall une kam ne gji,
Lerme te lutem mos me ndale...



EH BELA E SHKRETE

Bleva nj pal pantallona,
Te modes per dreq,
Me vrima dhe te grisura,
Si moda qe une ndjek...

I vara ne karrike,
Dhe gjumi me kaploi,
Diten tjeter ne takim,
Me ato pantallona do te shkoj...

U ngrita nga gjumi,
U vesha tere gezim,
Por pantallonat si pash,
Atje tek vendi i im...

Pyeta maman time,
Ajo si kish pare,
Gjyshi im me tha:
- Ato une i bera litare...

C'thua mor gjysh,
Une dje i bleva ato,
Si ta beri dora,
Te beni kete gje...

Po ato ishin copa - copa
Nuk vlenin asnje grim,
S'benin as per litare,
Per gomarin tim...

Dhe nisi nipi ta sqaronte
Se moda e tille kish ardh'
S'kuptonte gjyshi nga keto,
- Perse valle te grisura or djale...

-Me te shpuara e te shqyera,
Mendja ty ku te cone
Dil me mire kallogre,
Veshet valle cpo na degjojne...

Zura prape ta sqaroja,
Ku kuptonte gjyshi i im,
Filloi te me kritikonte,
-Keni shkalluar ju te rinjte...

S'kisha force te ta bindja,
S'kisha fjale qe t'ja shpjegoja,
Renda jashte pa bere fjale,
Dhe keshtu e pagova...


Poezite u moren nga profili i autores ne FB

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen