Mittwoch, 27. November 2019

Xhevahir Cirongu: ZËRI I ATDHEUT

Xhevahir Cirongu

ZËRI I ATDHEUT

Zëri i atdheut na thërret
në çdo çast,
Me dhimbje dheun e putha
bashkë me një gur.

I hapa krahët si shqiponjë
e në zemër mu ul ngadalë
nga shekujt një flamur.

Ishte gjaku arbëror
Në sfondin e atij flamuri,
Shqiponja në qiell fluturonte
Me vulën e nëntorit 1912 ës.

Dhe sot nëntorët e kuq
të atdheut tim,
Nga gjaku i derdhur nëpër shekuj
I dhanë ngjyrën më të bukur në botë!

Zëri i atdheut na thërret
Shqiponja e lirë të fluturojë,
Në qiellin e kaltër arbëror
Sot e për çdo mot.

Dhe ne ecim rrugëve të atdheut
Duke puthur gurët e dheun,
Vala e detit na përqafon,
Që nga Vlora e Prekaz
Të gjitha historitë u shkruanë:
Një flamur , një gjuhë një Komb
Në gjoksin e nëntorit të Atdheut tim !

Durrës, Nëntor, 2019

1 Kommentar:

  1. Dr. Ellen e mrekullueshme, për të cilën të gjithë kanë folur në internet, më ka ndihmuar gjithashtu të pajtohem. Ai rivendosi marrëdhënien time të prishur dhe më ktheu ish të dashurin. Unë kam qenë zemërthyer për 6 muajt e fundit pasi i dashuri im u nda nga unë, por pasi pashë komentet në internet për Dr.Ellen, isha shumë skeptike ndaj tij siç isha në atë kohë. Ai më tha se çfarë duhej të mblidhja, bëri një magji pajtimi dhe pak para se të mbaronte, i dashuri im më telefonoi duke kërkuar falje dhe tani jemi të lumtur bashkë dhe presim fëmijën tonë të parë. Dua të falënderoj Dr. Ellen për ndihmën e tij të madhe. Nëse keni nevojë për ndihmën e tij, mund ta kontaktoni edhe në emailin e tij. mail: ellenspellcaster@gmail.com ose whatsapp +2349074881619

    AntwortenLöschen