Donnerstag, 28. November 2019

Dy poezi nga Rrahim Sadiku

Rrahim Sadiku

TAKIM ME VDEKJEN
(imazheve dhe vegimeve tё 24 majit 1999)

Rrugёs mё shikoje me sy ujku
Gjumit mё vinje si dhelpёr
Mё gёrmoje me shputa prej urithi
Anktheve mё ishe hijenё
Dritёs dilje si hije e rёndё
Territ klithje tё mё trishtoje…

Mua sikur nuk mё bёhej vonё
E dija se do bёje tёndёn
Nuk besoja se do thyheshin ligjet
Andaj jetoja duke tё pranuar
Frikё duke mos pasur
Dashuri duke ushqyer
Atdheut dua ia dhuruar edhe sekondat

U takuam brenda betejёs njerёzore
Shpirtёrash trazuar urrejtjesh etjesh
Plagosur u gjenda nё krahёt tu
Sikur mё the se isha munduar kot
Sikur tё thash se isha munduar plot kuptim
Nuk u kuptuam
Dikur u mirёkuptuam
Mё dёrgove deri te dera e ferrit
Mё tregove tё gjitha portat e mundimeve
Ndoshta tё mos e harroja tё adhuruarёn jetё



RITAKIM ME JETËN
(imazheve dhe vegimeve tё 28 majit 1999)

Thonё shpresa vdes e fundit
Po shihja edhe vdekjen e shpresёs
Pafundёsisё duke rrёshqitur…
Kur nisi ringjallja
Nё fillim ishte drita qё po hapёj
Njё qetёsie mahnitёse tek mbretёronte
Mirёkuptimesh qё thuheshin pa zё

Erdhi mandej bukuri pa fund
Ndjenjё mrekullie pёrshkohej mendjes
Zemrёs po i dhurohej frymё freskie
Zjarrmia po ikte nga buzёt e shkrumuara
Shikimi po mahnitej edhe symbyllur
Parajsa po hapej para meje

Mandej yje flakёruan largёsive
Afёrisё po mё miklonin prekje tё padukshme
Sikur diçka mё mbante nё pёllёmbё tё dorёs
Duke mbyllur plagёt
Duke fashitur dhembjet
Besimin duke shtuar
Aureola duke parё natyrёs…
Bota sikur po bёhej imja
Dashuria lodronte horizonteve
Fёmijёt po mё falnin buzёqeshje

4 Kommentare:

  1. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ka një magjistar të shkëlqyeshëm dhe zgjidhës shpirtëror të problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua të vlerësoj DAWNACUNA për rivendosjen e martesës sime me magjinë e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmën e magjistarit të mrekullueshëm DAWNACUNA burri im u kthye në shtëpi dhe tani ne jemi të lumtur së bashku për mirë, edhe një herë faleminderit për DAWNACUNA ajo gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve dhe të tilla si,

    1 SHPALLJA E DASHURIS
    2 FITONI S EX KTHIMIN
    3 FRYTET E GOMS
    4 SHPALLJA E PROMOCIONIT
    5 SHPALLJA E MBROJTJES.
    6 Magjia e BIZNESIT.
    7 SHPALLJA E MIR E PUNS.
    8 HIV AIDS.
    9 STOP MISKARRIMI.
    Drejtshkrimi i LOTERIS dhe RASTI I GJYQSIS Contact Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet:
    WHATSAPP: +2348032246310.
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    AntwortenLöschen
  2. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për më shumë se 6 muaj, të gjitha shpresat u humbën. Mendova se nuk do ta takoja më kurrë burrin tim sepse ai më bllokoi në të gjitha rrjetet sociale që mund të përdorja për të arritur tek ai. Kjo më la të trishtuar dhe zemërthyer derisa takova Dr. Dawn. Tani, unë i shpjegova gjithçka dhe ajo më premtoi se gjithçka do të ishte mirë në 3 ditë, për habinë time, burri im thirri dhe filloi të lypte 3 ditë pas magjisë, tani burri im është kthyer në shtëpi dhe ai më trajton shumë mirë dhe ne jetoni të lumtur së bashku tani, kontaktoni atë për ndihmë:
    *nëse dëshironi për të dashurit tuaj.
    *nëse doni të mbeteni shtatzënë.
    *nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje.
    *nëse doni një fuqi shpirtërore.
    *nëse doni të ndaloni abortin.
    Email: dawnacuna314@gmail.com {+2348032246310}

    AntwortenLöschen
  3. Dr. Ellen e mrekullueshme, për të cilën të gjithë kanë folur në internet, më ka ndihmuar gjithashtu të pajtohem. Ai rivendosi marrëdhënien time të prishur dhe më ktheu ish të dashurin. Unë kam qenë zemërthyer për 6 muajt e fundit pasi i dashuri im u nda nga unë, por pasi pashë komentet në internet për Dr.Ellen, isha shumë skeptike ndaj tij siç isha në atë kohë. Ai më tha se çfarë duhej të mblidhja, bëri një magji pajtimi dhe pak para se të mbaronte, i dashuri im më telefonoi duke kërkuar falje dhe tani jemi të lumtur bashkë dhe presim fëmijën tonë të parë. Dua të falënderoj Dr. Ellen për ndihmën e tij të madhe. Nëse keni nevojë për ndihmën e tij, mund ta kontaktoni edhe në emailin e tij. mail: ellenspellcaster@gmail.com ose whatsapp +2349074881619

    AntwortenLöschen
  4. Faleminderit për gjithçka Dr.Ellen! Pasi ju kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim, burri im ndaloi së paraqitur dokumentet e divorcit dhe gjërat janë shumë më mirë. Siç thatë, i gjithë procesi i divorcit u anulua, gruaja e keqe që shkaktoi probleme në martesën time la burrin tim dhe tani jemi shumë të lumtur së bashku. Unë e ndaj këtë përvojë jetësore me këdo që po përballet me sfida të ngjashme në marrëdhënien e tyre, martesën apo ndonjë çështje tjetër. , mund të kontaktoni Dr Ellen në WhatsApp +2349074881619
    Ajo është e aftë në magjitë e mëposhtme:
    * magji dashurie
    * magjitë e martesës
    * magjitë e parave
    * magjitë e bukurisë
    * Magjitë e fatit
    * Magjitë e tërheqjes seksuale
    * Magjitë e kurimit të SIDA-s
    * Magjitë e lotarisë
    * Mallkimet heqin menjëherë magjitë
    * Magjitë mbrojtëse
    * Parashikimet e Lotarisë
    * Magjitë me fat
    * Magjia e fertilitetit
    * Unaza e telekinezës 💍
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    AntwortenLöschen